User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 16 to 19 of 19
  1. #16
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Brigham City, Utah
    Posts
    511
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    10
    Likes (Given)
    9
    Likes (Received)
    69
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Between the toys, plastic model kits, wooden models, 50 some scale high dollar slot cars and track, drones, real boats, M/C I can't afford to grow up as common sence would tell me to sell everything and put it towards some old folks home to live in......Nope, I ain't doing it.

    Karsten

  2. #17
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Puget Sound, WA
    Posts
    18,379
    Thanks (Given)
    35
    Thanks (Received)
    352
    Likes (Given)
    621
    Likes (Received)
    5479
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Karsten View Post
    Between the toys, plastic model kits, wooden models, 50 some scale high dollar slot cars and track, drones, real boats, M/C I can't afford to grow up as common sence would tell me to sell everything and put it towards some old folks home to live in......Nope, I ain't doing it.

    Karsten
    HA! YA GOT THAT RIGHT! But I got all bases covered me. Been retired 22 year now, still a 66 year old kid, and more "small toys", but tools, lathe, mill, drill presses, welders and if a wrench made I got'em/. Then the boats, M/C's etc, and a paid off house/shop looking out to WATER? Great neighbors, only noise I hear is my ears ringing. Sure I could sell out total, take the cash an live somewhere else in luxury that bought, not made over the years? BS! I live in LUXURY NOW! Get up at noon, hit the "Sanctuary" later and "play with toys". Never a boring moment! Stare at stuff made (my Dragbike) and wonder where the ENERGY WENT!

    But I got that "old (OK GROW UP) part" covered anyway. My sis and BIL are 80 her, 92 him, brother and wife 77 and 76. BOTH live water front and done damn well in life, need nothing. Yep, in my will, but also been told to let my oldest nephew Jeff (Bros's oldest son of 3) take over the my possessions. Hes a smart gearhead kid, and I was 14 him born. Gave him all my bad habits. He REALLY wants my stuff, and will preserve it (wants my 79 Shovelhead BAD) But I already sold him my road Bagger as the "month long alone road, getting lost rides are over". Rest dying with.

    But one thing I AM taking with me if a "nursing home"? Got this to cause trouble there! Put 2 12V Harley batts in (more power!) and still need to find a replacement the ugly single seat, and do a "King and Queen" to take the old girls for a ride racing the slugs in "Little Rascals" until the nurses say...."KNOCK IT OFF..to yer rooms and no fooling around either..LIGHTS OUT 10 minutes". Its a articulated rear 3 wheel and won't fall over but you fall off. But like a Jetski its easy to get back on! And any room I ever get had better have a sliding window out, to park the ride, go grab a goofball old lady and silently leave and head to the nearest bar!

    Pic the ride, my nephew when up from SoCal to get the bagger. Good kid!
    Name:  3 wheel.jpg
Views: 62
Size:  99.2 KB

    Name:  bike jeff.jpg
Views: 59
Size:  51.8 KB

    Name:  b3.jpg
Views: 40
Size:  116.1 KB
    Last edited by Robby321; 10-26-2016 at 03:06 PM.

  3. #18
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Brigham City, Utah
    Posts
    511
    Thanks (Given)
    0
    Thanks (Received)
    10
    Likes (Given)
    9
    Likes (Received)
    69
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Okay, Robbie.......Be honest, which one is gonna be you?

    https://www.youtube.com/watch?v=wjPfJ8LH0B4

    Karsten

  4. #19
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Puget Sound, WA
    Posts
    18,379
    Thanks (Given)
    35
    Thanks (Received)
    352
    Likes (Given)
    621
    Likes (Received)
    5479
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Karsten View Post
    Okay, Robbie.......Be honest, which one is gonna be you?

    https://www.youtube.com/watch?v=wjPfJ8LH0B4

    Karsten
    Well of course "sharp looking man" the right end last, but done strip poker younger and now old girls? Bag over the head aint gonna cut it, more like full potato sack! And I ride mostly now alone... HA!


Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Similar Threads

  1. Replies: 4
    Last Post: 01-26-2012, 05:32 PM
  2. OK 2 wheel gearheads ..this one for you..(OLD SONG!)
    By Robby321 in forum The Scream And Fly Lounge
    Replies: 0
    Last Post: 12-06-2010, 11:46 PM
  3. Damn wind damn trees
    By sunapeeboater in forum The Scream And Fly Lounge
    Replies: 16
    Last Post: 03-02-2010, 11:03 AM
  4. Who boats on cheat lake ( lake lynn damn WV ) ?
    By cheatlake in forum General Boating Discussion
    Replies: 0
    Last Post: 10-05-2008, 03:23 PM
  5. All Gearheads- Must See!!!
    By d&smach in forum The Scream And Fly Lounge
    Replies: 15
    Last Post: 01-11-2008, 01:43 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Frank Mole Transport